Mek en Mariek in New York City!

Dag 3: Soho, Noho & Central Park

Deze dag stond in het teken van de wijken Soho en Noho. Vooral Soho staat bekend als dé shopping wijk van New York. Hier hebben we dan ook menig winkel bezocht en een lekkere lunch gedaan.

Na al het stadten was het tijd voor wat natuur, dus op weg naar Central Park. Er scheen vandaag eindelijk een zonnetje, dus het was een mooie dag voor een wandelingetje.

Tenslotte kwamen we terecht bij de synagoge Emanu-el, de grootste synagoge ter wereld. Helaas was ie gesloten, dus daar moeten we later deze week nog maar een bezoekje aan brengen.

's Avonds zijn we na een lekkere cubaanse maaltijd naar stand-up comedy geweest. Het was niet bepaald druk in deze comedy club, dus iedere comedian ging lekker met het hele publiek aan de haal... Iedereen kwam aan de beurt, dus wij ook. Dat betekende dus meerdere malen 'where are you from?'. Wij: 'From Holland.'. En daarna natuurlijk standaard 'aaaah, love that country! Legalized drugs!'.... Maar al met al wel erg gelachen!

Christina

Leuk verhaal, maar om het nou twee keer te posten?

Tineke en Harry

Joni en Marieke,
we willen jullie een spectaculair uiteinde wensen daar in NYC en ook een ontzettend goed begin van 2008.
Happy New Year XXX XXX